Sisse Norman Canguilhem ny direktør for Det Udenrigspolitiske Selskab
Det Udenrigspolitiske Selskabs bestyrelse har ansat Sisse Norman Canguilhem som ny direktør for Det Udenrigspolitiske Selskab.
“Verden forandrer sig på en måde, som gør udenrigs- og sikkerhedspolitik mere relevant for borgere, virksomheder og beslutningstagere end på noget andet tidspunkt i nyere tid. Det Udenrigspolitiske Selskab spiller en vigtig rolle som et uafhængigt forum for viden, debat og dialog, og jeg ser meget frem til sammen med bestyrelsen, medlemmerne og sekretariatet at videreudvikle selskabets stærke position og bidrag til samfundsdebatten” siger Sisse Norman Canguilhem.
Sisse Norman Canguilhem tiltræder stillingen som direktør i Det Udenrigspolitiske Selskab efter sommerferien. Der vil være mulighed for at sige goddag til Sisse Norman Canguilhem og farvel til selskabets nuværende direktør Charlotte Flindt Pedersen ved en kombineret farvel-goddag reception torsdag den 25. juni kl 16.00-18.00 på Borups Højskole, Frederiksholms Kanal 12, København K.